3ASV174 發表於 2026-6-24 12:42

tommy14D 發表於 2026-6-23 22:46
依家嘅690生意其實好過以前好多,收得貴將隧又上到廿幾個

將隧啲魚毛無謂同寶達秀暉樓比較喇


廿個客連繁時都唔係成日有


寶達 601P 年代已經個位數班次再開特車直落曉光街
690 今時今日繁時仲開 20 25

PC2625 發表於 2026-6-24 12:43

EW9016 發表於 2026-6-24 09:20
睇ETA 搭車又唔想行上行落,其實唔差、
其次價錢牌仲係高,巴士公司都仲想取消?情況有啲類似268B


268B 仍保留到今天, 似為日後元朗南/洪水橋發展 (屯馬線洪水橋站位置較偏, 而綠色集體運輸系統有排未有耐) 埋下伏筆, 而且自年前南行改行彌敦道後, 南行客量似有改善 !

PC2625 發表於 2026-6-24 12:47

KG1428 發表於 2026-6-24 10:37
103拉落華富只會變成106 2. 0

而且華富屬於南區, 九龍往港島如 107, 171 收南區價錢!

JX9097 發表於 2026-6-24 13:32

本帖最後由 JX9097 於 2026-6-24 15:24 編輯

tommy14D 發表於 2026-6-23 22:46
依家嘅690生意其實好過以前好多,收得貴將隧又上到廿幾個
唔使理佢㗎喇
佢只係要求所有線都行寶林路出

根本條線就係為將軍澳而生

P.S. 有人又嬲嬲豬喇,支點真低😂

andreweb 發表於 2026-6-24 13:40

本帖最後由 andreweb 於 2026-6-24 13:45 編輯

KG1428 發表於 2026-6-24 10:37
103拉落華富只會變成106 2. 0
個人覺得要攪好回贈機收費拍卡回水先,而唯一缺點只係東行無左服務去中環歷山大廈。:D
不過往竹園方向,我就唔多信華富至般咸道、堅道,同埋般咸道、堅道至金鐘、灣仔、銅鑼灣會出唔到客。:victory:
況且對於我來講無所謂,因為般咸道、堅道落中環下路有綠Van 22/S,另外樓下附近衛城道、堅道有13。:lol

Quanta 發表於 2026-6-24 13:41

PC2625 發表於 2026-6-24 12:43
268B 仍保留到今天, 似為日後元朗南/洪水橋發展 (屯馬線洪水橋站位置較偏, 而綠色集體運輸系統有排未有耐) ...

都唔係咩伏筆
九巴留住條尾等城巴冇得招標入嚟爭食啫

s3n370 發表於 2026-6-24 15:30

本帖最後由 s3n370 於 2026-6-24 08:02 編輯

JH_LE4612 發表於 2026-6-21 14:04
回應翻樓主...當年東西兩隧,冇記錯嘅話佢地隔離條鐵路係同行車隧道一齊開,自然就唔會有 "平行鐵路通車所 ...

認同
時代唔同,同幾條隧道嘅起點唔同先至係重點

仲有以下幾點補充:
- 大家似乎忘記佐小輪,就算西隧通車小輪已經係夕陽,
客量仍然有番咁上下。
當年有新鐵路通車,仲有更弱勢嘅小輪墊底。
而家港內線小輪個底仲薄過0.01,咪輪到巴士墊囉?
都唔好計東隧通車果陣,揸架私家車都可以去觀塘搭船過海?
西隧通車時都仲有北角九龍城線
- 今日就算頂閘留後,企响度嘅大多仲可以全程睇電話。
當年嘅超負荷,只係僅次於日本鐵路要搵推擠員果個水平。
- 承,當年3+2嘅十二米水塘車,真係迫到百五百六客,今日全部2+2,本身已經載少佐客。
- 再微觀咁睇,就睇條930,就算搵哂城巴荃灣葵涌果幾條93乜加埋,
都做唔番東涌線通車前,930最密最風光嘅班次。

AtrHenu 發表於 2026-6-24 20:00

s3n370 發表於 2026-6-24 15:30
認同
時代唔同,同幾條隧道嘅起點唔同先至係重點



巴士仔架934,935,936同黃鬼架948,930,930X都唔及1997年個陣噤風光係因爲長期收費貴過鐵路,但講到尾呢類線行車時間叫做特快和有位坐個隻先致叫做有優勢.(若果定線差劣和慢的話否則會係690,692,694全日翻版):lol

James116 發表於 2026-6-25 00:47

紅隧基本上冇咩新線
東隧都仲有600,613 靠下啲冇鐵嘅新區
西隧做新界就更加多

同埋紅隧好多走線已經好多年前

DS510 發表於 2026-6-25 10:51

JF6839@88K 發表於 2026-6-23 13:33
182雖然要停九龍塘,但新翠上車25分鐘已經可以到舊灣仔警署,無記錯火車大圍去會展都係要20分鐘,唔算決 ...
如果唔算塞車的話,182 車程都唔慢
尤其北行紅隧經公主道出返去其實都幾快
加上回程深入灣仔內街,所以經常會搭

南行就康莊道偶爾會慢車,一路塞入紅隧
不過一出到港島都好快,唔洗幾耐就到中上環

以前未有港珠澳,都係去港澳碼頭搭船去澳門
懷念當時經常搭 182 一路去到總站 :D
個站喺樓梯旁邊,一落車就可以行上去信德中心

就算依家都間唔中會搭過海,始終由細搭到大

頁: 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19
查看完整版本: 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?