kay 發表於 2026-6-25 10:56

其實依家巴士真心搭既都係door to door
但以前堆線實際上做過客

過客無左
Door to door個班點頂條數

所以話想避免無鐵區suffer係有困難

EvilKo 發表於 2026-6-25 11:27

andreweb 發表於 2026-6-24 13:40
個人覺得要攪好回贈機收費拍卡回水先,而唯一缺點只係東行無左服務去中環歷山大廈。
不過往竹園方向,我就 ...
如果103係獨營,應該晨早食咗條40。

DS510 發表於 2026-6-25 11:48

deal5354 發表於 2026-6-23 21:00
以前東鐵未過海都仲有華富人會搭佢到紅磡站轉東鐵,依加真係零價值。
冇計,北行 170 喺銅鑼灣相對迂迴
不過南行唔經波斯富街/跑馬地後
好似都曾經吸引到唔少紅隧返南區嘅客

始終紅隧前往香港仔以西
除咗 107 就只有 170 選擇

依家有南港島線,地鐵可以到黃竹坑
可能有部份南區客會轉過去搭
不過最近搭 170 過海都有 20-30 個客入南區
可能南行都仲有一定吸引力

kay 發表於 2026-6-25 12:02

DS510 發表於 2026-6-25 11:48
冇計,北行 170 喺銅鑼灣相對迂迴
不過南行唔經波斯富街/跑馬地後
好似都曾經吸引到唔少紅隧返南區嘅客


170不務正業在佢係南朗山道可以執堆客返華富

唔係幾個多起上黎幾十


LN9267 發表於 2026-6-25 13:45

kay 發表於 2026-6-25 12:02
170不務正業在佢係南朗山道可以執堆客返華富

唔係幾個多起上黎幾十


始終38在那段時間太多人難上車,41A、48、73班次疏,170來到就是救命稻草。

吳宗錡 發表於 2026-6-25 14:40

不過紅隧繁忙時間仍然塞車😅

maomao221 發表於 2026-6-25 19:23

KG1428 發表於 2026-6-21 15:12
不關紅隧線的新界東過海線
如307/673/978客量會不會比過海紅隧線更傷?

978 下繁靠執大欖客再減咗少少班先保持到企人,上繁西隧塞到癲,通常最多淨係坐滿,非繁客量係不堪入目,本身北區就非繁就冇咁多人去中上環,尾站仲要係上水火車站,其實非繁要調翻轉條線再行紅隧、銅鑼灣

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 19:43

maomao221 發表於 2026-6-25 19:23
978 下繁靠執大欖客再減咗少少班先保持到企人,上繁西隧塞到癲,通常最多淨係坐滿,非繁客量係不堪入目, ...
978與279X都係唯獨北區兩條全日欖隧道線(唔計龍運A車),成條673喺度,咁978點會改行東隧或紅隧?!978某程度上都算輔助下968同279X,到時非繁大欖隧道轉車站線九巴得番條968過海真係多得你唔少!968因班次較密及受元朗大馬路配額下,難以再有+車空間。再者北區己經3條全日大老山隧道線(277E/X,673),青沙也有270B全日及大半全日的W3,莫非到時全北區大欖隧道線唔計機場只有279X,大欖隧道九巴過海線只有968?!

FBI2 發表於 2026-6-25 20:02

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 19:43
978與279X都係唯獨北區兩條全日欖隧道線(唔計龍運A車),成條673喺度,咁978點會改行東隧或紅隧?!978某 ...

仲有967和969.


不過,以現時978既收視,絕對可以CUT番做繁時限定,但估計九巴寧願燒錢都唔會轉兩味.

KG1428 發表於 2026-6-25 20:07

FBI2 發表於 2026-6-25 20:02
仲有967和969.




978非繁時得1/4車人入上水

頁: 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19
查看完整版本: 點解東鐵過海對紅隧綫咁大殺傷力?