104而家下繁返九龍係咪已經坐唔滿...
XZ4201 發表於 2026-6-17 16:52
104而家下繁返九龍係咪已經坐唔滿...
係
106116_1023 發表於 2026-6-17 16:16
唔好掛,琴日坐106都要企車頭過海
我見106P仲頂緊閘
縮短路線和減班係兩樣野
FBI2 發表於 2026-6-17 17:22
係
我2023嗰陣睇仲坐得滿
睇嚟真係差過171
104真係要考慮下改行灣仔內街
依家嘅走線真係得收檔
本帖最後由 106116_1023 於 2026-6-18 00:58 編輯
FBI2 發表於 2026-6-17 17:24
我見106P仲頂緊閘
縮短路線和減班係兩樣野
106P頂閘唔出奇,但我係講緊琴日上106要企過海喎,係兩樣野
仲有我好明顯講緊班次...
另外重申不支持、沒理據縮短
算啦,呢條線無得搞。
改入灣仔內街,可能係出路,但始終班次疏成咁,應該無乜人會咁神心去等。
應該都係步入再減班 (e.g. 全日 30 -> 縮做兩繁 -> 取消) 嘅階段。
JX9097 發表於 2026-6-17 17:37
104真係要考慮下改行灣仔內街
依家嘅走線真係得收檔
佢肯改,絕對執到雞。不過,30分架,執到幾多雞?
XZ4201 發表於 2026-6-17 17:34
我2023嗰陣睇仲坐得滿
睇嚟真係差過171
肯定差過171
跌幅已經逼近將軍澳綫通車嗰陣嘅690;P