andreweb 發表於 2026-6-20 03:43

S3BL100 發表於 2026-6-19 23:00
其實而家西隧同西港島線都通左咁多年,唔止西環堅尼地城唔應該再有紅隧線去油旺,中上環金鐘其實都唔應該有 ...
將104掟上山就只能夠用11米或以下既車。:D
而個人覺得即使去到西半山,總站放蒲飛路,都唔會特別出好多客。:victory:
因為港大同般咸道,落香港大學站及西營盤站,座鐵過海始終係首選。:handshake
如果104東行改經灣仔道內街,那代表現時般咸道、堅道就無左貴價車落銅鑼灣。:loveliness:

JX9097 發表於 2026-6-20 14:22

Lost 發表於 2026-6-19 23:05
跳出過海線框架處理104

104縮白田至黃埔花園,改個編號,4號又好204又好504又好


唔再係過海線仲聯唔聯營?
同埋2E都做緊石硤尾《》紅土

JX9097 發表於 2026-6-20 14:22

PC2625 發表於 2026-6-20 03:26
但只是暫時性, 因為那幾幢政府部門大樓, 日後會建成商廈, 所以政府部門才搬走 , 他日客量會回升, 當然會 ...

唔會
因為已經有大大個會展站

1181174166 發表於 2026-6-20 15:26

JX9097 發表於 2026-6-20 14:22
唔會
因為已經有大大個會展站

實情係
旺角東行返落旺角核心地帶唔好行

仲未計收工時間同錦上路返工時間一樣難上車

JX9097 發表於 2026-6-20 15:53

1181174166 發表於 2026-6-20 15:26
實情係
旺角東行返落旺角核心地帶唔好行



過幾年新地前水務署個商場起好就唔係咁講

kingprowm 發表於 2026-6-20 16:50

本帖最後由 kingprowm 於 2026-6-20 17:00 編輯

放工時間都有唔少人願意係入境事務大樓同灣仔訓練池等 104,都可以坐滿
其實希望可以試吓改為繼續直行軒尼詩道,然後左轉馬師道入紅隧,如果行灣仔道就太慢了

1181174166 發表於 2026-6-20 20:44

JX9097 發表於 2026-6-20 15:53
過幾年新地前水務署個商場起好就唔係咁講

入口好似喺79K嗰度,商場入面點行都未知


但距離同上車問題就梗

JX9097 發表於 2026-6-20 23:56

1181174166 發表於 2026-6-20 20:44
入口好似喺79K嗰度,商場入面點行都未知




香港人對行走搭鐵路嘅tolerance係好高就算穿商場十曲九彎都好
只要有冷氣有舖頭都無問題

過兩年旺角東經新地新商場落到去皆旺已經係旺角中心邊緣

就唔會再存在旺角東好隔涉嘅問題

1181174166 發表於 2026-6-21 00:08

本帖最後由 1181174166 於 2026-6-21 00:15 編輯

JX9097 發表於 2026-6-20 23:56
香港人對行走搭鐵路嘅tolerance係好高就算穿商場十曲九彎都好
只要有冷氣有舖頭都無問題


八爪魚變圍坊呢,咪就係畀人嘈要兜


A去B近,B去C近,A去C都係唔近

何況去到皆旺之後都係要出街

andreweb 發表於 2026-6-21 00:17

本帖最後由 andreweb 於 2026-6-21 00:42 編輯

DEL...
頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13
查看完整版本: 隧巴104減班