neoplan720p 發表於 2026-6-17 17:46
算啦,呢條線無得搞。
改入灣仔內街,可能係出路,但始終班次疏成咁,應該無乜人會咁神心去等。
花園街返白田點搞好?
FBI2 發表於 2026-6-17 17:49
佢肯改,絕對執到雞。不過,30分架,執到幾多雞?
起碼係一個嘗試
睇下止唔止到跌
(灣北點改都唔會有起色)
1181174166 發表於 2026-6-17 18:27
花園街返白田點搞好?
旺角其實有小巴30A
但係都半死
JX9097 發表於 2026-6-17 18:38
旺角其實有小巴30A
但係都半死
12號van仲係度嗎?以前成日坐
FBI2 發表於 2026-6-17 18:46
12號van仲係度嗎?以前成日坐
喺度,不過班次只係好過30A少少囉
JX9097 發表於 2026-6-17 18:38
旺角其實有小巴30A
但係都半死
10點鐘好買完餸返歸,唔係無車搭
FBI2 發表於 2026-6-17 18:46
12號van仲係度嗎?以前成日坐
行得上去不如87B?
唔上平台有203C,以上兩條線cover大坑東同白田
JX9097 發表於 2026-6-17 17:37
104真係要考慮下改行灣仔內街
依家嘅走線真係得收檔
不如把九巴300復活
104的黃金年代已經成為歷史
deal5354 發表於 2026-6-17 14:08
灣北東鐵轉車客接近一夜清零都冇計, 時代變遷。
灣北去油尖旺其實快過鐵不過冇乜需求
KG1428 發表於 2026-6-17 19:02
不如把九巴300復活
104的黃金年代已經成為歷史
104都想斬,仲開300做乜?