Yahvultal 發表於 2026-6-17 20:41

yoho 發表於 2026-6-17 16:40
師兄,係咪昏迷左幾年呀?宜家2026喎

106 宜家都仲頂閘
但班次冇之前咁密,相比下客量係跌咗嘅

FBI2 發表於 2026-6-17 21:02

本帖最後由 FBI2 於 2026-6-17 21:03 編輯

Yahvultal 發表於 2026-6-17 20:41
106 宜家都仲頂閘
但班次冇之前咁密,相比下客量係跌咗嘅

106純計班次,已經冇乜空間再減,縮線另計。

成個下路,仲keep到亮麗收視就只有6c和106,而且呢個亮麗係來自下路,唔係講隧道口。

JX9097 發表於 2026-6-17 21:15

KG1428 發表於 2026-6-17 19:02
不如把九巴300復活

104的黃金年代已經成為歷史

300開番嚟做乜?

KG1428 發表於 2026-6-17 21:37

JX9097 發表於 2026-6-17 21:15
300開番嚟做乜?

用來取代104

JX9097 發表於 2026-6-17 21:47

KG1428 發表於 2026-6-17 21:37
用來取代104

以依家104嘅境況仲需要搵條300頂嗎?

YP5520 發表於 2026-6-17 21:47

yoho 發表於 2026-6-17 16:40
師兄,係咪昏迷左幾年呀?宜家2026喎
雖然非繁頂唔到閘,但上下繁102/106尾站會頂閘㗎喎,師兄你又瞓咗幾多年呀?

hokachung 發表於 2026-6-17 23:59

本身104石塘咀、 堅尼地城都唔係多客,之前971 反潮流大幅延長服務時間,連啲唔趕時間但求一程過嘅過海乘客都界刂走埋👋🏻

FBI2 發表於 2026-6-18 00:06

hokachung 發表於 2026-6-17 23:59
本身104石塘咀、 堅尼地城都唔係多客,之前971 反潮流大幅延長服務時間,連啲唔趕時間但求一程過嘅過海乘客 ...

104城巴好想唔做,不過九巴有錢蝕,咪逼人繼續玩囉.


以前東鐵未過海,黃金時間都係九巴玩晒,而家變左回力鏢.

而家104城巴時段長期得3-4架,放棄MODE咁玩,同113/115有D似.

yoho 發表於 2026-6-18 00:11

YP5520 發表於 2026-6-17 21:47
雖然非繁頂唔到閘,但上下繁102/106尾站會頂閘㗎喎,師兄你又瞓咗幾多年呀?
...

搭咀睇清楚
我覆嘅係有人話景隆街一個站打爆架車

deal5354 發表於 2026-6-18 00:32

tommy14D 發表於 2026-6-17 19:15
灣北去油尖旺其實快過鐵不過冇乜需求

東錢綫由會展去旺角東都只不過10分鐘車程,巴士分分鐘仲係理工塞緊
頁: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13
查看完整版本: 隧巴104減班