西九小確幸 發表於 2026-6-18 08:43
紅磡何文田轉兩次返去衰極(走車x2)最多打和
搭得 104 都係貪佢一程車有位坐到彌敦道沿線
下繁入境處都仲有條人龍
andreweb 發表於 2026-6-18 05:44
個人覺得104灣仔(北)過海,如果可以Skip左金紫荊廣場,再掉頭入港灣道游泳池;
改為直接轉右入鴻興道,停灣 ...
直頭放棄灣北啦
點都唔夠打嘅時候何必要硬撼
灣北真係無得同鐵鬥
真係寧願改行灣仔內街甚至去到最入皇后大道東搏一鋪好過啦, 反正依家灣仔內街無紅隧線去彌敦道, 話唔定殺出重圍
灣北上下繁開幾班104X短棍做單向嘛算囉:lol
tommy14D 發表於 2026-6-18 05:54
不如城巴主動離場
同904 905一樣, 又覺得蝕
278x 發表於 2026-6-18 10:11
灣北真係無得同鐵鬥
真係寧願改行灣仔內街甚至去到最入皇后大道東搏一鋪好過啦, 反正依家灣仔內街無紅隧線 ...
同意
整條104P食咗灣北至旺角已經夠晒
JX9097 發表於 2026-6-18 13:01
同意
整條104P食咗灣北至旺角已經夠晒
當年黃鬼條917,117(2000年)版本路線已經示範咗改去克街(英皇集團)個隻走線係都嘔唔到客,更可況摩臣,修頓個頭行去鵝頸坐112,171,905,914都很方便下仲要整條104去搶客下到時棧搞到巴士仔話104,905,112,171,117,914齊齊跌客再減下咪衰過今日大家各有各做的現況.:lol
cruisesnet 發表於 2026-6-18 11:56
同904 905一樣, 又覺得蝕
如果有得擇新巴話可以將104,904,905,914,948交出嚟俾曬厹公巴士仔做但同時將101,111,112,113,110俾曬黃鬼做就最好,反正呢堆線大家各自都眼中釘唔想做交牌個隻.:lol
AtrHenu 發表於 2026-6-18 15:49
如果有得擇新巴話可以將104,904,905,914,948交出嚟俾曬厹公巴士仔做但同時將101,111,112,113,110俾曬黃鬼 ...
點解係換尼?
你唔做104,904,905,914,948係你既事, 同101,111,112,113,110有關?
紅鬼要維持月票係港島既網絡, 唔覺會放棄尼D線
本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-18 17:25 編輯
AtrHenu 發表於 2026-6-18 15:42
當年黃鬼條917,117(2000年)版本路線已經示範咗改去克街(英皇集團)個隻走線係都嘔唔到客,更可況摩臣,修頓 ...
當年917-->117係行軒尼菲林明橋出灣碼(唔係屈翻入內街),咪岩岩反證灣北出唔到客 (?):o
翻正題如果軒尼斯客當年都接受唔到要兜灣北先過海,914甚至905碌曬岸西先過海根本唔吸引(但同意近摩利臣一帶已經117, 171/112左)
西九小確幸 發表於 2026-6-18 17:07
當年917-->117係行軒尼菲林明橋出灣碼(唔係屈翻入內街),咪岩岩反證灣北出唔到客 (?)
印象中當年有一堆人搭117喺灣仔碼頭落車
可能因為咁
後期就開辦1M