本帖最後由 S3BL100 於 2026-6-19 23:01 編輯
其實而家西隧同西港島線都通左咁多年,唔止西環堅尼地城唔應該再有紅隧線去油旺,中上環金鐘其實都唔應該有過海線去油旺(係 905 呢類主打西環同時要做埋大角咀往來中上環所以無辦法),反正 104 白田客都唔似有幾多去中上環
當年本版見過有人建議 117 改去白田斬 104,其實不無道理。當然而家 117 做起左又有既得利益者就難少少
但就算 104 斬走西環一段,中上環都係出唔到客,九龍方向改入灣仔內街都會係得返灣仔內街出到客,中上環問題無解決過
其實之前都講過,西環一段 104 113 就算厹要做膘客都好,兩條其實最多只需要留一條,同時 103 113 有一定程度重疊之餘又兩條都唔夠客,效益最大方法一定係 103 113 合併,竹園經九龍城過海,銅鑼灣掃到去卑路乍灣,然後 104 掟上山兼回程改經灣仔道,咁就已經少咁一條線,慳返半條線車隊,103 113 沿線客又密左車,整體效益一定比起就咁縮 104 之類方案更高
跳出過海線框架處理104
104縮白田至黃埔花園,改個編號,4號又好204又好504又好
解決白田來往旺角、伊利沙伯問題
順便解決埋黃埔至伊利沙伯
騰個空間搞埋九巴30X以至荃灣3Xs
聯營問題要傾總會傾到
招標又得,繼續聯營亦得,總有方法解決
因為104港島段基本上真係無乜需要繼續存在
前提係905唔縮短,如果唔係中環金鐘灣仔-旺角巴士就會全面真空,市佔細但唔應該一條都無
kay 發表於 2026-6-19 22:49
今時今日計有無邊條過海巴客量差過692?
早繁606A?;P
FBI2 發表於 2026-6-17 21:02
106純計班次,已經冇乜空間再減,縮線另計。
成個下路,仲keep到亮麗收視就只有6c和106,而且呢個亮麗係 ...
5C, 12A, 都仲好客
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-19 23:22 編輯
FBI2 發表於 2026-6-19 22:13
成個灣北廢晒咁滯,我同稅局講數都改左啟德.
但上繁ok?
留後變企10個係講緊平均?
788,720呢啲就算非繁灣北都唔少上落
2023嗰陣睇過104舊入境處條龍都仲係長,同720,788字頭相比,104係下繁先出到客
同埋960,961又算唔算做到入境處:o
Lost 發表於 2026-6-19 23:05
跳出過海線框架處理104
104縮白田至黃埔花園,改個編號,4號又好204又好504又好
如果冇咗 104,油麻地往返灣仔至上環又何嘗唔係全面真空?
Lost 發表於 2026-6-19 23:05
跳出過海線框架處理104
104縮白田至黃埔花園,改個編號,4號又好204又好504又好
近乎疊晒2E喎老友
另外旺角就算冇咗104落灣仔
啲客都唔會同你轉軚搭905
只會將啲客更推去鐵路
905要兜西環同中上環
慢好多㗎
AtrHenu 發表於 2026-6-19 21:24
講真會展站和灣仔內街個邊繁時交通情況唔理想都係令到117要變返做堅拿道油站直入紅隧轉車站下104噤樣改都 ...
當年 300 只是往九龍方向經灣仔道/堅拿道天橋, 往港島方向是經告士打道/夏愨道/紅棉路/德輔道中, 類似現在的路線 115 (但 115 往中環方向全程行海皮) !
XZ4201 發表於 2026-6-19 18:01
104灣北冇記錯好似都係西隧通車嗰時先順帶填好返嚟,我諗對104嚟講算係患得患失,就好似101東隧通車嘅同 ...
西隧/東隧 ?你是想講紅隧 ?因為未建東隧及西隧前, 灣仔北, 淘大花園及麗晶花園, 已發展及建成 !
FBI2 發表於 2026-6-19 22:13
成個灣北廢晒咁滯,我同稅局講數都改左啟德.
但只是暫時性, 因為那幾幢政府部門大樓, 日後會建成商廈, 所以政府部門才搬走 , 他日客量會回升, 當然會否回到昔日水平, 就是後話!