limited 發表於 2026-6-21 00:38

andreweb 發表於 2026-6-21 00:17
灣仔軒尼詩道大馬路,轉入馬師道直出灣仔北/碼頭/會展;
有堆西隧過海線及1M,2A,2X,8,8P,25A,40,641,所以 ...

馬師道唔係菲林明道喎

andreweb 發表於 2026-6-21 00:42

limited 發表於 2026-6-21 00:38
馬師道唔係菲林明道喎

Sorry,理解錯誤。

JX9097 發表於 2026-6-21 01:07

1181174166 發表於 2026-6-21 00:08
八爪魚變圍坊呢,咪就係畀人嘈要兜




八爪魚變圍方畀人嘈係因為居民建立咗嘅日常生活走線(例如買餸)唔係行去搭車嘅路線

點可以相提並論

1181174166 發表於 2026-6-21 01:31

JX9097 發表於 2026-6-21 01:07
八爪魚變圍方畀人嘈係因為居民建立咗嘅日常生活走線(例如買餸)唔係行去搭車嘅路線

點可以相提並論

大圍搭完車咪又係行返去,改道唔係問題,問題係新路唔好行
搭完扶手電梯屈返出去要落樓梯嘅

MOKO2叫少咗要熱嘅路程(唔計依家條蒸爐隧道),最少暫時睇到B出口都係熱一嘢先入到去
未有旺角地下街嘅話104都係有吸引力

ps:係啦旺角東上大堂條電梯係辣手嘅,臨到大堂永遠都係高幾度,不妨試下

AtrHenu 發表於 2026-6-21 09:20

PC2625 發表於 2026-6-20 03:26
但只是暫時性, 因為那幾幢政府部門大樓, 日後會建成商廈, 所以政府部門才搬走 , 他日客量會回升, 當然會 ...

分分鐘政府同地鐵傾掂訴係舊入境處,稅局大廈重建後後配合埋起埋東將玩到好像豚馬噤合併下,分分鐘多條會展線,如:930,961,40M,104,905,18和東廊線會分分鐘仲會運行.(仲點會做大服務):lol

AtrHenu 發表於 2026-6-21 09:32

kay 發表於 2026-6-19 22:49
今時今日計有無邊條過海巴客量差過692?

根本運吉計錯數以爲會有人俾$12.8(即現時$17.7)坐692,692P去中上環,灣銅,炮北,天后,但講到尾當年(2000年)架691,693的確出架VA,,3AV,ATR幾分鐘班都打得爆都有足夠數據合併既.(點會估到個個街坊坐鐵處理);P


btw,現時巴士仔,黃鬼將109,115,117,104,904,171,905,113,103,113呢堆線現時非繁晚間時間已經開始玩到係通宵車D朋友仔.(求其出2-3車就算):lol

Ricky403 發表於 2026-6-21 11:17

1181174166 發表於 2026-6-21 01:31
大圍搭完車咪又係行返去,改道唔係問題,問題係新路唔好行
搭完扶手電梯屈返出去要落樓梯嘅



104最多都係去到奶路臣街,打後走入去洗衣街都係疊哂鐵
如果當年建議改行基榮成到事就多唔少獨市位,可惜呀🤭🤭🤭居民同區議會自己爭取同鐵重疊

將來旺角東站落番亞皆老街以南條蒸爐隧道變埋MOKO2
咁就連去麥花臣一帶都打唔贏東鐵綫
104落咗車又唔洗喺條街到行咩

1181174166 發表於 2026-6-21 11:20

Ricky403 發表於 2026-6-21 11:17
104最多都係去到奶路臣街,打後走入去洗衣街都係疊哂鐵
如果當年建議改行基榮成到事就多唔少獨市位,可惜 ...

唔否認MOKO2會擴大範圍,皆旺、先達、金雞

但係旺角咁大,雅蘭嗰堆咪又係104近

而104入旺角道好似係白田嗰邊爭取,佢哋無東鐵就無concern

JX9097 發表於 2026-6-21 14:03

AtrHenu 發表於 2026-6-21 09:32
根本運吉計錯數以爲會有人俾$12.8(即現時$17.7)坐692,692P去中上環,灣銅,炮北,天后,但講到尾當年(2000年) ...

唔係運吉計錯數
係巴士公司要用新界過海線去run

AtrHenu 發表於 2026-6-21 15:14

Ricky403 發表於 2026-6-21 11:17
104最多都係去到奶路臣街,打後走入去洗衣街都係疊哂鐵
如果當年建議改行基榮成到事就多唔少獨市位,可惜 ...

都係因爲班白田,石硤尾,大坑東西呢幾邨街坊要死都留新巴架104係因爲條12仔小巴取消縮班後要去花墟和火車站轉鐵入新界先搞到噤,但講到尾唔係當年巴士仔,中巴要將105改爲904,905令到灣北得單向去太子直巴站先俾運吉機會改返104雙向行太子警局賠返個屑去吸返跌出嚟的客.:lol
頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13
查看完整版本: 隧巴104減班