AtrHenu 發表於 2026-6-21 15:18

JX9097 發表於 2026-6-21 14:03
唔係運吉計錯數
係巴士公司要用新界過海線去run

係當年巴士仔傻子將大窩口,將軍澳,青衣呢堆市區邊緣過海車當$15.3(即現時的$20.8)處理先搞到690,692,936,935呢類吸唔到鐵路客要近乎取消個隻.:lol

XZ4201 發表於 2026-6-21 15:36

kingprowm 發表於 2026-6-20 16:50
放工時間都有唔少人願意係入境事務大樓同灣仔訓練池等 104,都可以坐滿
其實希望可以試吓改為繼續直行軒尼 ...

2023的確係

2026前面特工已經話下繁坐唔滿返九龍

AtrHenu 發表於 2026-6-21 16:39

XZ4201 發表於 2026-6-21 15:36
2023的確係

2026前面特工已經話下繁坐唔滿返九龍

2023年個陣灣仔人境處,稅局,法院大樓未搬遷人流仲有都合理,但2026年已經搬遷不少政府部門加上黃鬼故意將104,905,720,722,780,788,18減咗班下咪送走客戶.:lol

FBI2 發表於 2026-6-21 19:25

atenu 發表於 2026-6-19 23:14
5C, 12A, 都仲好客
12A繁時仍然咁爆,但非繁和假日已經跌客跌到慘不忍堵.


至於5C, 以前繁時會爆瀉,而家3/4坐滿.

andreweb 發表於 2026-6-21 21:37

XZ4201 發表於 2026-6-21 15:36
2023的確係

2026前面特工已經話下繁坐唔滿返九龍
不過灣仔訓練池呢個站,值唔值得繼續保留使用,個人覺得絕對有需要重新審視。:o
因為入境處後,為左要去訓練池,而被迫直出金紫荊廣場掟個彎,:time:
再掉頭至港灣道轉左東行,最後先出返鴻興道過海,走線上確實存在迂迴及費時。:P

AtrHenu 發表於 2026-6-21 22:13

andreweb 發表於 2026-6-21 21:37
不過灣仔訓練池呢個站,值唔值得繼續保留使用,個人覺得絕對有需要重新審視。
因為入境處後,為左要去訓練 ...

其實新巴應該考慮將它改入會展站(950,40M個位)仲好過要訓練池,起碼可以入去之後可以跟936出返去排隊入隧道.(不過繁時出去告士打道可能仲塞過行巴士專線)


btw,長遠計應該返西環跟621行去循道教堂而過海跟641行法放棄舊入境處,訓練池,六國酒店,國際調解院個站食返少少灣仔內街客救濟返客戶仲好過今日局面.:lol

kmb71k 發表於 2026-6-22 08:10

andreweb 發表於 2026-6-21 21:37
不過灣仔訓練池呢個站,值唔值得繼續保留使用,個人覺得絕對有需要重新審視。
因為入境處後,為左要去訓練 ...

有啲車長會喺900會展總站果邊調頭

天空之神 發表於 2026-6-22 08:12

AtrHenu 發表於 2026-6-21 15:18
係當年巴士仔傻子將大窩口,將軍澳,青衣呢堆市區邊緣過海車當$15.3(即現時的$20.8)處理先搞到690,692,936, ...

936 不停加班加時你盲左?

kingprowm 發表於 2026-6-22 08:49

kmb71k 發表於 2026-6-22 08:10
有啲車長會喺900會展總站果邊調頭

通常係九巴師傅會咁做,城巴就搭過幾次,次次都去到會展先調頭

toyl 發表於 2026-6-22 08:58

FBI2 發表於 2026-6-18 08:23
12A只係返放學Keep到,其他時間客量跌幅唔細,如果只計非繁,跌幅應該比5C嚴重。不過,繁時客量和有鐵前 ...

買餸時間12A接近坐得滿時,6C窗口都坐唔滿呢。都係衰在價錢牌唔夠貴
頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13
查看完整版本: 隧巴104減班