FBI2 發表於 2026-6-18 00:06
104城巴好想唔做,不過九巴有錢蝕,咪逼人繼續玩囉.
呢招九巴喺904玩過一次、喺905再玩第二次,睇怕城巴都無可奈何
唯一可以做嘅係將嚴重虧蝕嘅時段減到正線60分鐘一班,然後加插短途班次做某啲仍然有人搭嘅區間
個人覺得104灣仔(北)過海,如果可以Skip左金紫荊廣場,再掉頭入港灣道游泳池;:time:
改為直接轉右入鴻興道,停灣仔碼頭,應該會慳到少少時間。:victory:
deal5354 發表於 2026-6-18 00:32
東錢綫由會展去旺角東都只不過10分鐘車程,巴士分分鐘仲係理工塞緊
旺東個位唔近核心位呢,去油麻地104一定快唔少
FBI2 發表於 2026-6-18 00:06
104城巴好想唔做,不過九巴有錢蝕,咪逼人繼續玩囉.
不如城巴主動離場
本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-18 08:22 編輯
del
FBI2 發表於 2026-6-18 00:06
104城巴好想唔做,不過九巴有錢蝕,咪逼人繼續玩囉.
咁城巴自己都有好搵過海線
而且做咁多蝕錢線都有賺
不過城巴蝕錢時期長過九巴
以前靠629好好搵
無左629等到H線發達
中間都要好多線埋單
FBI2 發表於 2026-6-17 21:02
106純計班次,已經冇乜空間再減,縮線另計。
成個下路,仲keep到亮麗收視就只有6c和106,而且呢個亮麗係 ...
下路最強唔係12A咩?:o
(6C頂多屯馬後比預期減得少)
本帖最後由 FBI2 於 2026-6-18 08:26 編輯
西九小確幸 發表於 2026-6-18 08:21
下路最強唔係12A咩?
(6C頂多屯馬後比預期減得少)
12A只係返放學Keep到,其他時間客量跌幅唔細,如果只計非繁,跌幅應該比5C嚴重。不過,繁時客量和有鐵前冇乜變化,都係爆瀉。
104 下繁堅城開10-15分班九巴時段成日未過海已經行到拖卡 但係2架車都唔多人, 之後就要隔廿幾分
一早應該減班
tommy14D 發表於 2026-6-18 05:53
旺東個位唔近核心位呢,去油麻地104一定快唔少
紅磡何文田轉兩次返去衰極(走車x2)最多打和:P