dcbf905 發表於 2026-6-25 19:17

本帖最後由 dcbf905 於 2026-6-25 19:18 編輯

HR1377 發表於 2026-6-25 17:56
沙膠遲早會要求增設7和86C BBI🤭
RPP已經話左會加 7 > 86C/87D BBI

hkitalk.media 發表於 2026-6-25 19:24

本帖最後由 hkitalk.media 於 2026-6-25 21:15 編輯


在爭議聲中,運輸署修改了2026-27沙田區巴士路線計劃中部份項目。運輸署原建議縮減89B線並將80號線改道繞經新翠及新蒲崗,署方最終決定80線會維持原線,但89B會繼續改為繁忙時間路線及縮短至彩虹。


​另一方面,81C縮短服務時間、86A取消、286A與86C線重組方案則會落實,運輸署會將86C線往利安方向改為全日繞經大圍,並增設轉乘優惠以維持原有車費。



hkitalk.media 發表於 2026-6-25 19:24

本帖最後由 hkitalk.media 於 2026-6-25 19:30 編輯


特別鳴謝: FBI2








Togepi 發表於 2026-6-25 19:29

KG1428 發表於 2026-6-25 12:55
89B主要都係農曆新年叫做有客仔
縮減服務後即係鼓勵黃大仙客仔步行去鑽石山站搭屯馬線 ...

咁其實殺線剩係農曆年嗰幾日紅日開架89R已經好夠

仲可以借啲依收貴啲

KG1428 發表於 2026-6-25 20:14

其實沙田Cut車Cut線最大影響就係市區舊區
石硤尾26年前有
86/86A/86C/87/87A/87B (6條)
好快剩低
86/286A/86C/87B(3條半)
黃大仙26年前有
82X/84M/85C/85M/89/89B
好快剩低
82X/84M(1條)/85M/89/89B(半條)
(3條半)

KG1428 發表於 2026-6-25 20:16

dcbf905 發表於 2026-6-25 19:17
RPP已經話左會加 7 > 86C/87D BBI

7又係30分鐘一班

86C又係30分鐘一班

即係有等於無
不如直接搭屯馬線好過

JX9097 發表於 2026-6-25 20:42

FBI2 發表於 2026-6-25 18:03
新田圍基本上3條巴士線就夠,一條叫81K,一條叫281,一條叫282.




如果整到條新田圍版嘅211又無所謂

Ravenclaw 發表於 2026-6-25 21:13

86C竟然喺keep北行全日行大圍而非南行...

咁即喺286A有後著啦...

AE367 發表於 2026-6-25 21:25

tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:26
你真係旨意而家班已完會幫到你?

淨係今次86C經返大圍冇一個馬鞍山已完出過聲已經知佢地咩料啦!


整慢架86C然後焗你搭286C嘛

你懂的

szeto993 發表於 2026-6-25 21:27

FBI2 發表於 2026-6-25 18:03
新田圍基本上3條巴士線就夠,一條叫81K,一條叫281,一條叫282.




啱架啦,畀條A42又話上山坐唔方便,畀條頭站市區線又嫌兜,聲稱一站40人養唔起280P又要嘈,留返駁腳線就得架啦
頁: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14
查看完整版本: 2026至2027 沙田 RPP 結果