HM3044 發表於 2026-6-26 09:03

3bx 發表於 2026-6-25 15:48
最主要係宜家早繁,本身80美林開出班次都係停新翠邨,
其餘時間需求不多,行去隆亨邨站亦都唔遠,建議80 ...

咁其實嗰陣87B都可以唔兜新翠啦,叫人隆亨轉咪得

Ravenclaw 發表於 2026-6-26 09:10

KG1428 發表於 2026-6-26 07:50
最值得改青沙係86

因為目前有九巴72在九龍西<>沙田市中心有服務,只要加雙向分段就解決問題


86就應該fix死咗冇得搞既...

286A再拉長就肯定加價...

3bx 發表於 2026-6-26 09:21

本帖最後由 3bx 於 2026-6-26 09:22 編輯

HM3044 發表於 2026-6-26 09:03
咁其實嗰陣87B都可以唔兜新翠啦,叫人隆亨轉咪得
當年87B 用黎代替87A&88K轉乘優惠,以及新翠本身唔少人搭87A,先停返原87A站。


而80早繁仲停新翠,返工客無受影響。加上現時有屯馬線,新翠客已經以行動走去搭鐵路,所以89B先要死。

其實最好係74A食埋全條89B,但可能九巴唔like







kwn1029 發表於 2026-6-26 09:23

tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:43
下年可能到89D返廣黃取代83x
83X 而家好少客咩?少到要行返以前果步搵 89D 食咁大鑊啊
所有觀塘-沙田線印象中係得 83X 沙田所有站都係遠離屯馬線範圍
除非有人話水泉澳可以直接行落沙田圍搭屯馬啦
83X 多唔多客我唔知,我淨係知 89S 日日運凳,冇一次見過任何站 89S 車上超過 8 個人,808 就倒瀉蘿蟹

AtrHenu 發表於 2026-6-26 10:37

KG1428 發表於 2026-6-26 07:50
最值得改青沙係86

因為目前有九巴72在九龍西<>沙田市中心有服務,只要加雙向分段就解決問題


根本巴士仔就係想廢咗沙田圍個站加上89B,86A成績極差所以就先計劃陸續上路重組,但講到尾成個沙市,圍方呢廿年不見咗不少路線兼大堆過海,尖嘴,城隧,觀塘有需求的車已經不見咗大量班次下真係同HEA做無分別 :lol

AtrHenu 發表於 2026-6-26 10:43

JX9097 發表於 2026-6-25 13:04
黃大仙喺屯馬線通車後無say
觀塘嚟嘅車,一係上大老山,一係陰乾

根本巴士仔堆80,89系出牛頭角的車喜歡做大隧車多過獅隧車,但講到尾今次89B即將拜拜下八抓魚轉車站,車公廟去黃大仙先係最慘個班.(既無80,80X直達但坐又要轉車):lol

tt777 發表於 2026-6-26 10:51

AtrHenu 發表於 2026-6-26 10:37
根本巴士仔就係想廢咗沙田圍個站加上89B,86A成績極差所以就先計劃陸續上路重組,但講到尾成個沙市,圍方呢 ...

沙田圍可以搵E42系拉過去,反正博康空間唔大仲要有堆水泉澳車入去

JX9097 發表於 2026-6-26 11:10

AtrHenu 發表於 2026-6-26 10:37
根本巴士仔就係想廢咗沙田圍個站加上89B,86A成績極差所以就先計劃陸續上路重組,但講到尾成個沙市,圍方呢 ...

何以見得九巴想廢咗沙田圍?

RyanPun 發表於 2026-6-26 11:29

kwn1029 發表於 2026-6-26 09:23
83X 而家好少客咩?少到要行返以前果步搵 89D 食咁大鑊啊
所有觀塘-沙田線印象中係得 83X 沙田所有站都係 ...

我都係啲句、搵都搵89C非繁食,洗唔洗折墮到唔搵89C食要搵89D,呢度啲人明刀明槍咁恰馬鞍山嫁喎。

XZ4201 發表於 2026-6-26 11:30

本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 11:40 編輯

kwn1029 發表於 2026-6-26 09:23
83X 而家好少客咩?少到要行返以前果步搵 89D 食咁大鑊啊
所有觀塘-沙田線印象中係得 83X 沙田所有站都係 ...
哲學題:如果89d兜返黃泥頭89s仲有冇存在必要;P

講真嗰邊行上大隧都唔係好遠啫
頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16
查看完整版本: 2026至2027 沙田 RPP 結果