JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 17:19

JF6839@88K 發表於 2026-6-26 17:13
咩料

日日見到82K 281 285都攞啲高載車去運空氣,下晝一點幾坐上層都可能要搭位嘅87B反而拆樓?都未講繁 ...

82K用雙層似是80啲互跳字軌

JF6839@88K 發表於 2026-6-26 17:21

KG1428 發表於 2026-6-26 14:38
85在駿洋往來大圍係獨市,而且有駿洋學生要去大圍番學。點都有客。
85A又經浸會大學,經恒生大學,做學生 ...

85B其實唔係冇人搭嘅,因為部分大圍居民當年係由九龍城搬入去,所以一直都有社區連繫需求,只係會計佬年代之前已經一直同87B齊齊收到20分鐘一班,嚇走咗堆人,有鐵搭仲同你等咩😂

之前屯馬開通嗰日,好似有電視台訪問咗個阿婆,佢都點名話唔使再搭85B🤭

不過我覺得85B留0800會好過0700,0800嗰班以前坐過下,上座率都唔差

drbean7218 發表於 2026-6-26 17:45

本帖最後由 drbean7218 於 2026-6-26 17:47 編輯

RyanPun 發表於 2026-6-26 17:11
咁40E係有咁嘅本錢去做,冇本錢嘅可以望望85P、一個失策、仲順手掃走埋87E去程、照擺泥涌又可以食埋市中 ...
40E得回程先有本錢, 因為無40X特班。朝早40E比40X特班搶了不少客, 車程差不多, 但40X特班平$3.9及入到葵廣及新都會一帶。

87E咁改應該有得救, 預計富寶, 錦龍, 利安會有客轉過去搭87E, 但要九巴宣傳, 因為得雅典居是同站。

286C講到口都臭要它加班, 同287X一樣, 比人踢好多腳先做少少野。

85P 唔知仲有無得救。它唔是n 年前85X馬市朝早限定恒耀後直出大隧, 只是馬市一個站打爆架3AD的年代。

littleprince419 發表於 2026-6-26 17:55

FBI2 發表於 2026-6-26 15:42
87B仲癲,聽講有意取消上層服務。

有冇咁癲。87B嘅客源大多數都有啲年紀加上一抽二掕 到時要佢哋企住迫爆返去 實畀人投訴死。

RyanPun 發表於 2026-6-26 18:14

drbean7218 發表於 2026-6-26 17:45
40E得回程先有本錢, 因為無40X特班。朝早40E比40X特班搶了不少客, 車程差不多, 但40X特班平$3.9及入到葵廣 ...
有轉乘bbi、就會出到實際數字知道,兩種走線需求邊一邊大啲,似乎九巴仲摸索緊。
山腳一向就出到客,反正九巴一直都想用泥涌價做馬鞍山,拎40E推錦駿苑轉乘亦不失為一個辦法。
但最終係轉乘就足夠(40E再轉市中心車)定還是 都係要開返市中心快車(85P/87C形式直入),現階段只是夠用時間去證明。

JF6839@88K 發表於 2026-6-26 18:16

littleprince419 發表於 2026-6-26 17:55
有冇咁癲。87B嘅客源大多數都有啲年紀加上一抽二掕 到時要佢哋企住迫爆返去 實畀人投訴死。 ...

就係想倒走堆客

但個問題係,87B服務範圍好多都係冇鐵地區,新田圍下徑口隆亨澤安之類(澤安全日往來旺角仲要係真獨市),仲未計豐力樓下繁可以打爆架87B,返個頭但住新界東北就一定要搭佢喺獅子山轉車

就算我當隆亨客夠腳骨力行去火車站,搭鐵去深水埗本身都好唔順路

drbean7218 發表於 2026-6-26 18:25

RyanPun 發表於 2026-6-26 18:14
有轉乘bbi、就會出到實際數字知道,兩種走線需求邊一邊大啲,似乎九巴仲摸索緊。
山腳一向就出到客,反正 ...

40E, 274P & 299X加落錦駿苑bbi, 九巴連宣傳都無。唔是有心人睇到, 我都唔知。唔好話其他一般乘客。

RyanPun 發表於 2026-6-26 18:34

本帖最後由 RyanPun 於 2026-6-26 18:39 編輯

drbean7218 發表於 2026-6-26 18:25
40E, 274P & 299X加落錦駿苑bbi, 九巴連宣傳都無。唔是有心人睇到, 我都唔知。唔好話其他一般乘客。
...
指意九巴宣傳有時真係嘥氣,呢個區佢唔會睇得上眼。不過299X加得錦駿苑轉乘,某程度上、由第一城畫舫到錦駿苑任何一個站轉299X,都應該食到呢個優惠?

kay 發表於 2026-6-26 19:04

tt777 發表於 2026-6-25 22:49
之後就睇會唔會有機會拉286A經沙田圍路同牛皮沙街入黃泥頭廣源,
咁286個plan就可以100%完全收檔,但要加 ...

286A轉晒行86A開少幾部車


難得有PLAN可以慳到幾部又可以玩單邊青沙
九巴應該唔志在要做晒兩邊青沙/延長去黃泥頭


JX9097 發表於 2026-6-26 19:58

JF6839@88K 發表於 2026-6-26 17:21
85B其實唔係冇人搭嘅,因為部分大圍居民當年係由九龍城搬入去,所以一直都有社區連繫需求,只係會計佬年 ...

如果大前提係環85B死
梗係斬淨班少人坐嘅班次啦

頁: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16
查看完整版本: 2026至2027 沙田 RPP 結果