本帖最後由 EW9016 於 2026-6-22 10:33 編輯
andreweb 發表於 2026-6-21 21:37
不過灣仔訓練池呢個站,值唔值得繼續保留使用,個人覺得絕對有需要重新審視。
因為入境處後,為左要去訓練 ...
如果灣碼有吉坑,俾104入去埋站上客,一出一入可能仲快過會展掉頭
甚至乎本來落會展站,咁啱eta 見到有車就上104過海, 可以執吓死雞
andreweb 發表於 2026-6-21 21:37
不過灣仔訓練池呢個站,值唔值得繼續保留使用,個人覺得絕對有需要重新審視。
因為入境處後,為左要去訓練 ...
將 104 訓練池個站搬去灣仔碼頭算啦 , 反正會展站係正隔離 , 要搭鐵嗰班客一早落哂地底
淨返真係有神心搭巴士班客就請佢地行多幾步出鴻興道啦
EW9016 發表於 2026-6-22 10:30
如果灣碼有吉坑,俾104入去埋站上客,一出一入可能仲快過會展掉頭
用950條坑位咪得甚至將直巴站送返去地鐵站做總站咪俾104放返入去.(不過只怕巴士仔會用961拆遷過嚟唔俾黃鬼架104過嚟霸佔):lol
天空之神 發表於 2026-6-22 08:12
936 不停加班加時你盲左?
巴士仔話架936都係靠荔枝角收押所,海盈邨車廠收到貴過905,914,102先揾到食於業成街,梨木道段係揾唔食的.(唔係既話一早學40P再加鐘而唔係同32,36B鬥禿):lol
其實尼...104灣北走線真係好重口味,
不過未有東鐵前唔算慢, 同埋訓練池真係出到客,
所以無問題.
而家灣北根本無客真心唔應該再浪費時間行大運.
104改內街真係唯一出路
cruisesnet 發表於 2026-6-22 10:41
其實尼...104灣北走線真係好重口味,
不過未有東鐵前唔算慢, 同埋訓練池真係出到客,
所以無問題.
新巴話其實可以學641走線噤將舊入境處改停柯布連道(115個站)再入會展站打圈屈返去訓練池而回程好像N8P行法出去菲林明道跟905停遇見小面個位再停循道咪可以兩面黃(又可以做內街又可做會展):lol
kingprowm 發表於 2026-6-22 08:49
通常係九巴師傅會咁做,城巴就搭過幾次,次次都去到會展先調頭
用那個位要短距離內 cut 菲林明道落橋位後的三條行車線, 日間交通較繁忙有難度, 但晚間車流較少, 會易啲 ! 另外, 明白要路線 104 巴士在金紫荊廣場調頭, 其中原因是基於行車安全考慮, 假如要繼續保留訓練池分站, 其實巴士可否轉入菲林明道北行後, 左轉入港灣道西行利用分域街迴旋處調頭, 再東行返回港灣道/菲林明道十字路口, 用原有路線到訓練池?因為我晚間收工後, 間中會搭 104 往油麻地/旺角, 除了不少車長如你所說會(偷雞) 在會展站旁邊菲林明道調頭外, 試過有次晚間金紫荊廣場那邊整路, 巴士就臨時改道, 用我上述指的走線, 可能要食的燈位較少, 及港灣道車流較少, 感覺上咁行會比起兜金紫荊快啲順啲 !
AtrHenu 發表於 2026-6-21 15:18
係當年巴士仔傻子將大窩口,將軍澳,青衣呢堆市區邊緣過海車當$15.3(即現時的$20.8)處理先搞到690,692,936, ...
但上述地方實實在在是屬於新界區 (美孚以北屬新界區, 將軍澳屬於西貢區的分區), 以新界區過海路線來定位收費冇錯!
AtrHenu 發表於 2026-6-21 09:20
分分鐘政府同地鐵傾掂訴係舊入境處,稅局大廈重建後後配合埋起埋東將玩到好像豚馬噤合併下,分分鐘多條會展 ...
不好意思, 閣下是不懂中文還是不懂打中文 ? 因為語句上有些地方我睇唔明, 煩請整理下及加上應有的標點符號
如果904成條斬, or at least 兩繁 only
905 快啲縮去中環
104 經灣北一定快過101
係北行改直佢
再唔係將泳池個站搬去入隧道(灣仔海濱公園個H線站)
咁可以快d + keep 灣碼客
順便問905when cut?