laikingsouth 發表於 2026-6-23 14:55

s3m89 發表於 2026-6-23 14:15
暫時諗最佳方案都係踢213E全日將軍澳道後經觀塘道及觀塘道下通道,停創紀之城一期後跟215X上橋啟福道原線 ...

回程也不容忽視:君不見215X返廣田,藍田站及啟田商場長期有等車人龍!

tommy14D 發表於 2026-6-23 15:05

s3m89 發表於 2026-6-23 14:15
暫時諗最佳方案都係踢213E全日將軍澳道後經觀塘道及觀塘道下通道,停創紀之城一期後跟215X上橋啟福道原線 ...

仲可以分流98A,因為到時冇93K 98A一定爆煲

AtrHenu 發表於 2026-6-23 15:18

本帖最後由 AtrHenu 於 2026-6-23 15:40 編輯

tommy14D 發表於 2026-6-23 15:05
仲可以分流98A,因為到時冇93K 98A一定爆煲
講真巴士仔架98A,98C,98D,93K,95係近期左救右救下呢廿年嚟已經就嚟去到296M,93A,93M,95M,690,692既級別下仲會借機重組處理.(反正係閃廠眼內只有當架290,290A,290X,298X,96,98係親人其他係花草餅碎):lol

2076 發表於 2026-6-23 15:58

tommy14D 發表於 2026-6-23 13:53
之前有人呢度post過13客量,13全日只係同2A爭客,但九巴實揀做大13而陰乾2A,如果2A係頭13真係冇哂人坐 ...

13D 長遠計學 5M 入紙同 13 重組做埋 13 果份就算。價錢問題去寶達安達臣方向飛下橋做特快就加到去 13 的價位。

九巴加落 11X 同 19 就係因為唔想用咁多車做山頂。13 條線太長,全日化只會係用車黑洞。有 8 部車加晒落 19 做到 5-8 分鐘一班,又點會有人嘈搭車難。

932gz6061 發表於 2026-6-23 16:09

kay 發表於 2026-6-23 06:57
討論13是否應該找數前

應該先講一句


20X係屎水唔想開,佢係應該要找數


703都關事唔係下嘛?

同埋13唔找數又關屎水事?

KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:44

之前唔係話11C都係好選擇咩?
條13左搞右搞都係煩 牽一髮動全身

11C做到聯合又落到觀塘 不過要兜容鳳書
同埋站位冇咁靚仔

AtrHenu 發表於 2026-6-23 16:49

2076 發表於 2026-6-23 15:58
13D 長遠計學 5M 入紙同 13 重組做埋 13 果份就算。價錢問題去寶達安達臣方向飛下橋做特快就加到去 13 的 ...

K廠為咗條19,600,213M無限加車已經頭痛到係1A,101,2A,601,619,98C,98D,290,269C,74X,258D,277X呢堆有客線救援成個安記,倒不如將架213M上去安楹打個圈跟19變成藍田鐵路站至啟鑽苑雙向線仲好.(反正巴士仔話最重要市區省到車北上交數去古洞,北都區,U廠,T廠呢堆有錢賺的區域):lol

AtrHenu 發表於 2026-6-23 16:53

KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:44
之前唔係話11C都係好選擇咩?
條13左搞右搞都係煩 牽一髮動全身



巴士仔黃大仙架11C根本最岩去安秀道不過衰個價錢($6.7)平過11X,但最大致命傷就係同隔離堅道架103共享堆倒頭位11米下和兼觀塘區站位唔靚都係上去作用不大的最大原因.:lol

leungky0528 發表於 2026-6-23 16:57

AtrHenu 發表於 2026-6-23 16:49
K廠為咗條19,600,213M無限加車已經頭痛到係1A,101,2A,601,619,98C,98D,290,269C,74X,258D,277X呢堆有客線 ...

28B模式加兩座都會塞車嘅山,車都只會用多左

kay 發表於 2026-6-23 17:04

932gz6061 發表於 2026-6-23 16:09
20X係屎水唔想開,佢係應該要找數




有樣野比呢樣更臭都未講;P
頁: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難