tommy14D 發表於 2026-6-23 17:32

KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:44
之前唔係話11C都係好選擇咩?
條13左搞右搞都係煩 牽一髮動全身



九巴唔肯

timewater 發表於 2026-6-23 17:52

明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

noname617 發表於 2026-6-23 18:34

timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

你有沒實地落去行過圈?鍵盤戰士唔係咁做架!由安峯上邊,行落去秀茂坪,再返屋企發表你的認為啦!

西九小確幸 發表於 2026-6-23 18:53

noname617 發表於 2026-6-23 18:34
你有沒實地落去行過圈?鍵盤戰士唔係咁做架!由安峯上邊,行落去秀茂坪,再返屋企發表你的認為啦!
...

作為四順親戚,對住呢的戰士,觀塘四層山都未分到真係得啖笑……

0-1 彩雲/和樂翠屏
1-2四順/曉麗秀茂(南)坪寶達
2-3安泰安達
3-4安峯
(講緊兩層已經要搭車)

AngusTsung 發表於 2026-6-23 19:00

timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

有次安達行上去 都已經幾係野

ccicoltd 發表於 2026-6-23 19:04

timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

應多加一條來往巴士總站 / 石礦公園與安泰迴旋處附近。

JX9097 發表於 2026-6-23 19:34

timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

你睇下啲𨋢咩料先啦
講就凶狠

leungky0528 發表於 2026-6-23 19:48

timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

有13頁在前都要犯低級錯誤
你要多個回覆就即管俾多個你

安達安泰當年行去嗰度都唔叫秀茂坪啦

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-23 21:10

AtrHenu 發表於 2026-6-23 16:49
K廠為咗條19,600,213M無限加車已經頭痛到係1A,101,2A,601,619,98C,98D,290,269C,74X,258D,277X呢堆有客線 ...

19/213M都係招標線,運吉會唔會比你咁批合併?!而且範圍唔同

AtrHenu 發表於 2026-6-23 21:13

leungky0528 發表於 2026-6-23 19:48
有13頁在前都要犯低級錯誤
你要多個回覆就即管俾多個你



講真慈云山,觀塘條半山扶梯用長篇文章天價做報告都可起到一PAT屎兼唔dad唔吊和成日壞下根本唔要好過要,但講到尾運吉都係想繼續俾叔叔堆東九龍短程小巴和巴士仔架1A,601,619,213M,19,600,26,27,290A,290X仲有運行先致起得噤衰退啫.(若果真係起到四通八達的話就會係對岸港島西半山條人辦樓梯噤搞到要大部分巴士van仔重組處理兼無運行個隻):lol
頁: 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難