Choi 發表於 2026-6-23 11:19

AtrHenu 發表於 2026-6-22 10:55
新巴話其實可以學641走線噤將舊入境處改停柯布連道(115個站)再入會展站打圈屈返去訓練池而回程好像N8P行 ...

其實直行去馬師道入紅隧最快。

AtrHenu 發表於 2026-6-23 14:00

Choi 發表於 2026-6-23 11:19
其實直行去馬師道入紅隧最快。

行馬師道天橋應該難D因爲該處唔夠行55系,ATENU呢款12米.(仲未計放棄叫巴士仔放棄會展,入境處去油麻地,紅隧轉車站呢個餅):lol

AtrHenu 發表於 2026-6-23 15:24

本帖最後由 AtrHenu 於 2026-6-23 15:26 編輯

atr_alx_trident 發表於 2026-6-23 08:33
如果904成條斬, or at least 兩繁 only
905 快啲縮去中環


現狗屎兩巴關係非常差仲要黃鬼巴士仔互貼$12.9俾架仲錢揾既673,978,960,961,930下,加上兩巴已經係較早前改革290,41,40M個時証實咗縮短行程省唔到任何一架車下仲點會繼續玩905,905A,905P,904,171,171A,171P呢個縮短無數圍的遊戲咩.:lol

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-23 15:48

AtrHenu 發表於 2026-6-23 14:00
行馬師道天橋應該難D因爲該處唔夠行55系,ATENU呢款12米.(仲未計放棄叫巴士仔放棄會展,入境處去油麻地,紅 ...

603P之前咪又係咁行,我唔覺得有什麼難處

Choi 發表於 2026-6-23 19:43

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-23 15:48
603P之前咪又係咁行,我唔覺得有什麼難處

咪係,做北海尾站直插紅隧應該儲到客
頁: 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]
查看完整版本: 隧巴104減班