kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25

Toz 發表於 2026-6-23 06:44
反又點呢,條線陰乾緊,九巴開新線都係搵舊線開刀

個個都想自己坐私家車,最後咪齊齊無得坐


如果係咁易郁嘅
當年應該成條290取消
倒晒啲車去290A同290X度
而唔係將佢縮落將軍澳醫院啦

kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25

KS9658-C98A 發表於 2026-6-23 16:44
之前唔係話11C都係好選擇咩?
條13左搞右搞都係煩 牽一髮動全身



11C唔經和樂邨一段協和街
往返觀巿要先去翠屏兜圈
攞佢做山上接駁好似唔係太好囉

Ak5213 發表於 2026-6-24 09:57

timewater 發表於 2026-6-23 17:52
明明政府起咗好多升降機, 點解居民係都唔好好利用
落去秀茂坪都好多車搭

https://www.legco.gov.hk/yr15-16 ... 521pwsc-243-1-c.pdf


未經他人苦,莫勸人向善

kay 發表於 2026-6-24 10:14

kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
如果係咁易郁嘅
當年應該成條290取消
倒晒啲車去290A同290X度


城巴咪示範KO22


如果比佢KO到

13就真係無謂搞咁多野
呢條野當初畫出黎係預比城巴

雖然九巴213D呢類唔係好野
但至少唔會行到亂晒龍

反而有88 213D 214
呢d線開分支上安達臣會更合理

3ASV174 發表於 2026-6-24 12:33

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-23 21:10
19/213M都係招標線,運吉會唔會比你咁批合併?!而且範圍唔同

招標線合併例子
703 併入 796C
679/979 回程

33606 發表於 2026-6-24 12:38

條線應該有得賺, 九公無理由有錢唔去執.

3ASV174 發表於 2026-6-24 12:38

tommy14D 發表於 2026-6-23 13:53
之前有人呢度post過13客量,13全日只係同2A爭客,但九巴實揀做大13而陰乾2A,如果2A係頭13真係冇哂人坐 ...

13 係城巴做就真係會搶 2A 搶得好開心

如果九巴真係想做 13 多過 2A 就已經直接全日咗
而唔係搞 11X 延長

流星☆雨 發表於 2026-6-24 14:23

3ASV174 發表於 2026-6-24 12:38
13 係城巴做就真係會搶 2A 搶得好開心

如果九巴真係想做 13 多過 2A 就已經直接全日咗


11X 對山區主要功能係往返觀塘市區

同 13 往返旺角又唔同嘅

即使九巴有正常地提升 13 服務,都唔代表山區唔需要一條正常嘅觀塘市區線
而拉線做往返觀塘市區,最好嘅選擇都係改造 13D,退而求其次 11C,再後先係 95M 213E 11X 呢啲options

tommy14D 發表於 2026-6-24 14:36

kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
11C唔經和樂邨一段協和街
往返觀巿要先去翠屏兜圈
攞佢做山上接駁好似唔係太好囉


11C 唔使落去安達安泰嘛

ENS529 發表於 2026-6-24 14:58

kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
11C唔經和樂邨一段協和街
往返觀巿要先去翠屏兜圈
攞佢做山上接駁好似唔係太好囉


咁經翠屏起碼都叫順路啦,
而且亦方便到去泳池及部分政府設施
頁: 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難