leungky0528 發表於 2026-6-26 08:54

樂仔〞 發表於 2026-6-26 00:41
其實只從裕民坊嗰排樓拆咗之後 , 感覺上成個區謝哂靜哂 , 得返物華街上面街市地帶同埋開源道一帶工廠區係 ...

唔好睇少廠廈租金平養起左好多特色野
只要無發生大型意外
又無個議員官員突然講咩危機危機危機
暗啞底係一定要預日後人流繼續上升

s3m89 發表於 2026-6-26 13:43

Toz 發表於 2026-6-26 08:50
你所謂既工廠區夜晚大把人
彩虹同鑽石山商場面積加埋都未有觀塘道近海果邊一半, 亦無海濱
二十年前夜晚九 ...

觀廣嗰堆收得早,
9pm點後識搵食會去開源道/成業街上樓
頁: 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
查看完整版本: 安達臣居民苦訴回家難