kay 發表於 2026-6-24 10:14
城巴咪示範KO22
不過城巴 22 好歹都開咗出嚟咁多年,做全日仲要生咗個仔 22M 出嚟
只係不同在於 13 擺明唔係畫比九巴
13 呢條線本身錯唔晒,石礦場無 89A 89C,如果講接駁淘大其實冇問題,甚至用 213D 做石礦場旺角,換 13 做深水埗半直通類似 2X 咁
所以講到尾,究竟可唔可以推倒重來,或者跳出框架同現有九巴安達臣線重組,其實仍屬於水晶球問題
又或者咁講,個龍門不嬲都無固定位置
AtrHenu 發表於 2026-6-24 20:09
其實巴士仔精靈的話可以揾架296M學當年架13D揾呢條線做安秀去坑寶尚甚至去埋調鐵,將鐵救返條線,好過將來 ...
117A: am I a joke?
JX9097 發表於 2026-6-24 20:38
117A: am I a joke?
根本長遠計安秀唔可以只靠小巴去將軍澳區但講到尾政府應該將安楹和盈暉台,荔灣花園,華荔村一樣當九龍看待咪無事.(反正它們班人都去鄰近的秀記美孚買野和上課):lol
JX9097 發表於 2026-6-24 19:51
運吉接納顧問報告唔開觀塘線呀嘛
所以你見招咗兩次標都無存在
只靠88/ 214/ 19/ 117B做駁鐵
裕民坊比市建局咁玩
呢頭顧問話無影響
轉個頭就唔比車入去
入左去既都要減班
都開始有D懷疑係想幫裕民坊減壓
市建局通常圈地就圈埋D街去起樓
講就好聽合併發展
但就影響交通規劃
對比紅土都係圈D內街
裕民坊其實好貪心
kmb71k 發表於 2026-6-23 22:25
如果係咁易郁嘅
當年應該成條290取消
倒晒啲車去290A同290X度
今年RPP都建議將290A特車拉上去安峯
應該唔會搞290
AtrHenu 發表於 2026-6-24 20:54
根本長遠計安秀唔可以只靠小巴去將軍澳區但講到尾政府應該將安楹和盈暉台,荔灣花園,華荔村一樣當九龍看待 ...
有咗小巴
巴士無咩空間插手
kay 發表於 2026-6-24 20:58
裕民坊比市建局咁玩
呢頭顧問話無影響
其實可以留番條街?通道?專for巴士穿過
類似形點I咁樣
將巴士同其他車輛分隔,反而會仲好
10598C 發表於 2026-6-24 20:38
不過城巴 22 好歹都開咗出嚟咁多年,做全日仲要生咗個仔 22M 出嚟
只係不同在於 13 擺明唔係畫比九巴
成座山頭都係佢,點改都得啦
不過最大問題係價錢牌吧
tamabaron 發表於 2026-6-24 18:12
可以講, 兩樣都要。係唔明11X 要加3部車都唔同213B 合拼開條新線(山頂版98A)落觀塘,當然厹連7.1 (98A 同 ...
213B 客量都唔標青
同埋佢明明安達下站已經落到觀塘
都要屈返秀茂坪道協和街屹燈落去
凱婷對安達臣落觀塘嘅車係有莫名其妙嘅執著
我諗都唔使旨意會有山頂版 98A 出現
同埋按車費等級表跟 13 落寶琳路再跟 98A 去牛頭角
最高係可以收 $9.3,咁樣比較之下我唔同意 11X 上去純粹因為佢貴
要收貴有好多方法,但肯定唔係 11X 兩次延長不加價
佢咁樣反而做爛個收費表
要搶錢方法應該好似我前面講,學 793 嗰種玩法突破里數限制搶到盡
3ASV174 發表於 2026-6-25 01:18
213B 客量都唔標青
同埋佢明明安達下站已經落到觀塘
[回第二句]公平的,個個係歷史遺留問題cut回程冇修正……但又直落將道早繁塞車都無會快幾多:o